Servisný poradca - Prijímací technik v autorizovanom servise pre VW a AUDI v Nitre
Vydané:
Miesto práce
Topoľčianska, Nitra
Topoľčianska, Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 - 2 500 EUR/mesiaczákladná mzda 750 + zaujímavá mesačná odmena za výkon + kvartálne odmeny a ročná odmena za dosiahnuté výsledky (viac informácii na pohovore)
1 600 - 2 500 EUR/mesiaczákladná mzda 750 + zaujímavá mesačná odmena za výkon + kvartálne odmeny a ročná odmena za dosiahnuté výsledky (viac informácii na pohovore)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Prijímanie požiadaviek od zákazníkov, objednávanie a plánovanie opráv na požadované termíny v servise
- Poradenstvo pri požiadavkách na údržbu vozidla, predaja náhradných dielov a príslušenstva zákazníkom
- Sledovanie vyťaženosti kapacít servisu, plánovanie a zodpovednosť za vyťaženie dielne v súčinnosti s vedúcim dielne
- Aktívny príjem vozidiel, vysvetlenie a argumentácia, vytvorenie ponuky doporučených opráv a jej zobchodovanie
- Príprava dokumentácie pre servis a dielňu, vytvorenie tabuliek údržby pre vozidlá, ponúk, sledovanie dodržiavanie dohodnutých termínov a časov opráv na dielni
- Zabezpečenie mobility zákazníkov, odovzdávanie a preberanie náhradných/prenajímaných vozidiel pre zákazníkov
- Riešenie reklamácii s dôrazom na spokojnosť zákazníkov so službami servisu
- Vysvetlenie vykonaných opráv na vozidle, vyúčtovanie a fakturácia
- Výpomoc na infopulte v čase neprítomnosti pracovníčky
- Starostlivosť o zákazníkov v priestoroch klientskej zóny, ponúknutie občerstvenia, odvozu a dovozu, zavolanie taxislužby
- Poradenstvo pri požiadavkách na údržbu vozidla, predaja náhradných dielov a príslušenstva zákazníkom
- Sledovanie vyťaženosti kapacít servisu, plánovanie a zodpovednosť za vyťaženie dielne v súčinnosti s vedúcim dielne
- Aktívny príjem vozidiel, vysvetlenie a argumentácia, vytvorenie ponuky doporučených opráv a jej zobchodovanie
- Príprava dokumentácie pre servis a dielňu, vytvorenie tabuliek údržby pre vozidlá, ponúk, sledovanie dodržiavanie dohodnutých termínov a časov opráv na dielni
- Zabezpečenie mobility zákazníkov, odovzdávanie a preberanie náhradných/prenajímaných vozidiel pre zákazníkov
- Riešenie reklamácii s dôrazom na spokojnosť zákazníkov so službami servisu
- Vysvetlenie vykonaných opráv na vozidle, vyúčtovanie a fakturácia
- Výpomoc na infopulte v čase neprítomnosti pracovníčky
- Starostlivosť o zákazníkov v priestoroch klientskej zóny, ponúknutie občerstvenia, odvozu a dovozu, zavolanie taxislužby
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v dobrom kolektíve
Práca so špičkovou automobilovou technikou
Možnosť profesionálneho rastu
Firemné aktivity
Motivujúce ohodnotenie
Odmena za odpracované roky
Zaujímavé zľavy pre zamestnancov
Práca so špičkovou automobilovou technikou
Možnosť profesionálneho rastu
Firemné aktivity
Motivujúce ohodnotenie
Odmena za odpracované roky
Zaujímavé zľavy pre zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Vaše životopisy spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov, posielajte prosím mailom na "karieranr@araver.sk". Kontaktujeme len vybraných uchádzačov s vhodnou kvalifikáciou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické - automobily
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Absolvent s 1 rokom praxe v obchodnej alebo technickej činnosti, s chuťou učiť sa novému u prémiovej značky vozidiel
- Správanie zodpovedajúce značke
- Komunikačné schopnosti
- Sebavedomé, ale slušné vystupovanie
- Orientácia na zákazníkov a starostlivosť o nich
- Schopnosť plánovať, organizovať a riadiť pracovné procesy
- Tímové schopnosti, nekonfliktné správanie a schopnosti presadiť sa
- Správanie zodpovedajúce značke
- Komunikačné schopnosti
- Sebavedomé, ale slušné vystupovanie
- Orientácia na zákazníkov a starostlivosť o nich
- Schopnosť plánovať, organizovať a riadiť pracovné procesy
- Tímové schopnosti, nekonfliktné správanie a schopnosti presadiť sa
Kontakt:
E-mail: karieranr@araver.sk